Wednesday, October 26, 2016

Forex Cny Dollar

USD / CNH Dit pair verteenwoordig die Amerikaanse dollar teenoor die buiteland Chinese renminbi. Die Renmibi word ook dikwels na verwys as die yuan in die eenheidsprys aanwysing en maak gebruik van die letters CNY wanneer die handel in China. Die Yuan gebruik word gekoppel aan die Amerikaanse dollar, maar is nou toegelaat om 'n beperkte afstand teen die reserwe geldeenheid verhandel op 'n daaglikse basis. China is die wêreld se grootste uitvoerder en bly die tweede grootste ekonomie, agter die Verenigde State. China het sy beheer gebruik oor die wisselkoers te help afweer wêreldwye finansiële krisis en die dominante handel posisie in stand te hou - 'n poging wat beskuldigings dat dit manipuleer sy geldeenheid het getrek. USD / CNH Chinarsquos Market News: PBOC Verswakte Yuan Fix om Ses-jaar laagtepunt deur Renee Mu Na 'n week lange hiatus, Chinese wal FX en aandele markte hervat handel op Maandag, met groot skuiwe van reguleerders. Lees verder deur Renee Mu deur Renee Mu deur Oded Shimoni deur Renee Mu Bevestiging Dankie vir jou versoek Jy sal jou Voorspelling binnekort per e-pos. A: Werklike F: Voorspelling P: Vorige DailyFX PLUS TARIEWE CHARTS RSS Risiko Waarskuwing: Ons diens sluit produkte wat verhandel op marge en dra 'n risiko van verliese van meer as jou gedeponeer fondse. Die produkte kan nie geskik vir alle beleggers nie. Maak asseblief seker dat jy die risiko's wat betrokke is ten volle verstaan. Vorige prestasie is nie 'n aanduiding van toekomstige resultate. DailyFX is die navorsing webwerf van FXCMUSD / CNY - Amerikaanse dollar Chinese Yuan FX Ryk - Die maatskappy, werknemers, filiale en geassosieerdes, is nie aanspreeklik nie, en hulle gesamentlik of afsonderlik aanspreeklik gehou word vir enige verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting verskaf op hierdie webwerf. Die inligting vervat in hierdie webwerf data is nie noodwendig wat in real-time of is dit noodwendig akkuraat nie. FX Ryk kan vergoeding ontvang van die maatskappye wat op die netwerk. Alle pryse hierin word deur die mark makers en nie deur die uitruil. As sodanig pryse nie akkuraat kan wees en hulle mag verskil van die werklike markprys. FX Ryk dra geen verantwoordelikheid vir enige handel verliese jy dalk aangaan as gevolg van die gebruik van enige inligting binne die FX Ryk. FX Ryk 2016 Gaan jou e-pos 'n aktivering skakel gestuur na jou e-pos. Jy sal begin om e-pos net na die aktiveer van jou account. Brokers Nuus FXDD loods USD / CNY, USD / KRW, USD / TWD en USD / INR handel Meer nuus oor FXDD Meer Forex Brokers Nuus Alpari loods web-gebaseerde Meta Trader 5 platform eToro UKs verlies vernou JoJ, hoewel dit bedryf net 'n paar weke in 2015 forex volumes opgetel in September easyMarkets kliënte nie deur GBP flits ongeluk, nou in staat om dealCancellation gebruik vir 'n paar internasionale indekse XM geld vir Suid-Afrikaanse forex lisensie met RFD Amerikaanse forex deposito: Forex geklop deur site OANDA, FXCM steeds nommer een in Augustus Rusland beplan binêre opsies regulasie NFA bars Vankar Trading, IB van FXCM Kry Capital Grand Capital brei forex rekening befondsing opsies in Indonesië TRY / JPY ZAR / JPY forex pare nou beskikbaar vir verhandeling op site OANDA Japan Laaste Forex broker dra 'n hoë vlak van risiko en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Voordat jy betrokke raak in die handel buitelandse valuta, maak asseblief jouself vertroud met sy besonderhede en al die risiko's wat daarmee gepaard gaan. Alle inligting oor ForexBrokerz slegs vir algemene inligting gepubliseer doeleindes. Ons het geen waarborg vir die akkuraatheid en betroubaarheid van hierdie inligting aan te bied. Enige aksie wat jy op die inligting wat jy kry op hierdie webwerf te neem is streng op eie risiko en ons sal nie aanspreeklik wees vir enige verliese en / of skade in verband met die gebruik van ons webwerf beskikbaar wees. Alle teksinhoud op ForexBrokerz is kopiereg en beskerm onder intellektuele eiendomsreg. Jy mag nie reproduseer, versprei, publiseer of uitsaai enige stuk van die webwerf sonder aanduiding van ons as 'n bron. ForexBrokerz maak geen aanspraak op kopiereg oor die beelde wat gebruik word op die webwerf, insluitend makelaars logo's, stock foto's en illustrasies. Forexbrokerz webwerf gebruik koekies. Deur die voortsetting van die webwerf blaai, stem jy vir ons gebruik van koekies. Lees ons privaatheidsbeleid. Chinese yuan (USD / CNY) geword Maart 2006 Status: Dankie MERLIN, Twee en VF Team 4620 Posts Jy weet wat ek dink gebeur het ek wed die persoon wat die slegte post berig gekies om die knoppie op die boonste regterkantste op die post hulle wou haal, in plaas van die knoppie aan die onderkant regs. Die boonste knoppie is vir verslagdoening spam poste. die knoppie aan die onderkant word om te antwoord op iemand met hul kwotasie ingesluit. Ek het geen idee waarom jy ontsteld met my sal wees, ek spesifiek nie op te tree, omdat jou post was fyn. miskien het jy die taal verstaan. Hi. Ek het gedink dit is 'n gratis forum om ons ervaring en opinies SMJONES plaas. Wel net sê ek aan 'n ander lede bevraagteken. im 'n lang ervare handelaar. Ek weet seker dat yuan is verhandel op baie kruise. Ek het net geantwoord met my ervaring. I weet dat baie intekenaars op hierdie forum is beginners en begineers. Ek wil net 'n gratis ervare mening plaas sonder om gewaarsku GT Ek veronderstel dis wat 'n vrye en oop forum is oor. En ek dink baie ander poste op ander drade Ek lees lyk grappe en kinders quot blablabla quot oor die net wees. Diegene poste moet gewaarsku word of verwyder as jy wil. Maar as 'n makelaars of instansie wat om handel te dryf die Yuan didnt wil my opinie en het frm u tyd om my te plaas 'n waarskuwing. Ek weet nie wat om te sê. gtgt Jy kan my post verwyder. Ek het net gedink vir 'n rukkie die forum is 'n goeie opkoms en skyn een van die vele ander wat fokus op Forex markte. maar laat my toe om mnr Moderator sê. Ek kry teleurgesteld. dont weet, maar hulle het net die roebel ten volle omskepbare in Julie. en die yuan is nog lank nie volledig is omskepbaar. Dit is snaaks, want ek dink ek lees in die somer dat Russe eis betaal moet word in roebels in plaas van die dollar as gevolg van die swak prestasie van die dollar. Maar Rusland was 'n dollar-gebaseerde ekonomie. bv koop van 'n gebruikte motor sou gedoen word in dollar (ek dink) en baie mense sal betaal word in dollars. Wat bedoel jy deur hulle ten volle omskepbare Igor beantwoord die roebel vraag, soos vir die yuan. dit gebruik word vasgepen is op 8.something om die dollar. Vir eeue. Amerikaanse politici didnt soos hierdie, sodat uiteindelik die Chinese toegelaat dat die yuan te dryf. maar binne 'n nou band steeds meestal vasgepen Ek dink. dit kan slegs wissel effens n paar Maar ek kan nie onthou of dit toegelaat skommeling steeds is gebaseer op die dollar of 'n mandjie van geldeenhede (soos dollar en Euro) in elk geval, die punt is dat dit nie regtig vrylik omskepbare. en die ander punt is dat dit nie saak hoe omskepbare die yuan is, is die VSA nog steeds nie van plan om 'n aantreklike produksie basis wees. Alhoewel ek gehoor jaar terug die China was te duur vir Nike, sodat Nike opstel winkel in Laos. en hulle is groot werkers in Laos, baie mooi mense. enigste probleem is hulle buddhidsts en dit is 'n tropiese land. vertaling: dit werk ongelooflik stadig. Sodat plant wasnt veel van 'n sukses vir Nike. Forex Forex Nuus Data Bronne: Mecklai Finansiële Dienste - 5 Minute vertraag geldeenheid plek data, EOD geldeenheid vorentoe en termynkontrakte data, verslae, deposito koerse. Site OANDA uitvoering maak Geld Spot EOD data vir Forex omsetter, kontinent gebaseer geldeenheid data en historiese prestasie. Alle tye seëls word weerspieël IST (Indiese Standard Time). Deur die gebruik van hierdie webwerf, stem jy in om die Algemene Diens en Privaatheidsbeleid. Kyk Maatskappye Blaai Mutual Fondse ander kere Groep nuus Living en vermaak Netwerk Kort op die Web Services Kopiereg 169 2016 Bennett, Coleman amp Co Ltd Alle regte voorbehou.


No comments:

Post a Comment