Thursday, October 13, 2016

Guildwars 2 Geen Handel Stelsel

Die enigste manier om iemand te doen om iemand handel is om die e-stelsel gebruik. Dit is 'n doelbewuste besluit om die gebruik van die kruis-bediener Trading Post (afslaer) aan te moedig, om mense rondstaan ​​in gemeen gebiede skree ontmoedig wil koop / verkoop / Handel en ook ontmoedig die waarskynlikheid van spelers om scammed deur diegene speler ambagte. Aangesig tot aangesig speler handel is nie in 'n spel en sal nie in die spel te begin. In 'n fansite onderhoud met Colin Johanson, die loodgehalte Designer, het hy gesê die volgende, klem myne: Hoe het speler na speler handel verbeter Colin het ons vertel van die mark. In die mark het die speler die vermoë om nie net te koop en verkoop items soos 'n tradisionele veiling huis, maar ook plaas Gesoek daar verklaar watter item theyd hou en vir watter prys. In hierdie stelsel kan 'n verkoper die advertensie te aktiveer en die transaksie sal outomaties voorkom met beide items van die twee spelers voorrade verwyder. Net so kan persoonlike speler na speler handel word gedoen deur middel van die in-game posstelsel (sien bogenoemde vraag vir besonderhede). Ongelukkig is daar geen van aangesig tot aangesig handel (ala GW1) in die spel te begin. Soos van kwytskelding, is daar geen COD vir e-, wat beteken dat dit is steeds moontlik om scammed deur pos trading. Become 'n legende in 'n wêreld wat deur konflik verskeur, waar menslike koninkryke is almal maar vernietig en gildes offer al vir 'n kans om te beheer die Heldesaal, moet 'n kampioen opstaan ​​uit die ruïnes van 'n eens trotse land om vlugtelinge te lei uit die as en vervul 'n antieke profesie. Sal dit held jy die spel wat miljoene gamers wêreldwyd betower ervaring. Guildwars is 'n aanlyn rollenspel wat speler vaardigheid en innoverende spel beloon. Dit is die oorspronklike treffer vrylating uit ontwikkelaar ArenaNet, die begin van 'n franchise gespeel met byna vier miljoen gamers wêreldwyd. Huidige Events Sien alle gebeure 18 Oktober - 2 November Maak gereed vir twee volle weke van onheil en chaos in Tyria, met vergunning van Mad Koning Thorn en sy Besetene Hof. Die waansin eskaleer tot die laaste byeenkoms op 31 Oktober, wanneer die Mad Koning self verskyn elke drie hoursjoin as jy dit waag Komende EventsCrafting Crafting is die proses van omkering komponent items (soos knutselen materiale) in toerusting of verbruiksgoedere. Daar is nege verskillende knutselen dissiplines. Aanvanklik is slegs twee kan aktief wees op 'n tyd vir elke karakter, maar tot nog twee (vir 'n totaal van 4) kan bygevoeg word deur gebruik te maak Bykomende Crafting lisensies van die juweel winkel. Vervaardigde items gewoonlik kyk anders as, maar altyd vergelykbaar statistieke om, items van dieselfde vlak en gehalte verkry deur ander metodes, byvoorbeeld uit buit of verkopers. Knutselen dissiplines aanpas om 'n vaartuig te leer, praat met die betrokke meester vakman hulle ook basiese vrae te beantwoord en voorrade te verkoop vir hul handwerk. 'N karakter kan slegs twee dissiplines aktief op 'n tyd, of tot vier met die aankoop van bykomende Crafting lisensies. Hulle kan betaal 'n meester vakman te skakel, ten koste van 10160 per vlak reeds in die teiken dissipline bereik. Neem op 'n nuwe dissipline is altyd gratis, terwyl skakel terug na 'n facetten maksimum scoort dissipline (op vlak 500) kos 50.160. Armorsmith ambagsman Chef Jager juwelier leerwerker Scribe maat Weaponsmith Leatherworking paneel konsep kuns juwelier ontdekking paneel juwelier produksie Crafting stasies wysig Jy kan net handwerk by aangewese knutselen stasies, wat geleë is in elke stad en sekere gebiede. Die knutselen paneel sluit vyf oortjies: Discovery. Hier is opspoorbaar resepte deur die kombinasie van die bestanddele. Produksie. Craft toerusting of verbruiksgoedere met behulp van bekende resepte. Bank. Bied direkte toegang tot items in jou bank. Materiaal berging. Bied direkte toegang tot items in jou materiaal stoor. Klerekas . Stel jou in staat om items in jou klerekas berging te sien. Resepte wysig resepte toelaat om die kombinasie van bestanddele wat nodig is om 'n item te skep maklik lees. Elke resep moet ontsluit word deur 'n spesifieke metode: Die meeste moet ontdek 'n knutselen stasie. Sommige is outomaties ontsluit wanneer die toepaslike knutselen vlak bereik (meestal resepte vir verfyning en komponente). Sommige kan slegs oopgesluit met behulp van 'n resep neer. Materiaal wysig Om 'n item handwerk, moet jy die toepaslike materiaal in jou voorraad, bank, of versamelings het. Jy kan hierdie items in te samel deur die insameling. uit buit. herwinning ander items, of selfs deur knutselen. Hierdie materiaal is verdeel in vlakke. hoër-toegeroep materiaal en 'n groter rang in die dissipline is nodig om items van 'n hoër vlak of groter rariteit handwerk. Die vlak van 'n voltooide item word bepaal deur die vlak van sy samestellende dele. Byvoorbeeld, toegeroep 1 dek die meeste basiese items, soos die C Fyn Green Wood handboog geskep met behulp van T1 komponente (bv Green Wood Logs en 'n Groen Inscription) die vlak 6 ekwivalent is die F Eksotiese Pearl Stinger. gemaak met T6 komponente (bv Ou Hout Logs en 'n Orichalcum gevul Inscription. Hierdie tabel gee 'n oorsig van die knutselen materiale in elke vlak verdere besonderhede is beskikbaar by die lys van knutselen materiale. (Chef bestanddele word elders gedek, soos dat dissipline gebruik ' verskillende stelsel.) Crafting materiaal Tiers skep items wysig die proses van knutselen items is omvangryk en is afhanklik van die dissipline. die twee fases van die skep van items ontdekking en produksie. 'n speler moet materiaal in te samel, te ontdek die resep as dit isnt bekend, dan skep die item. Baie vervaardigde items het ander vervaardigde items as voorvereiste dit kan lei tot 'n groot boom van komponente wat nodig is vir 'n sekere item, die beste voorbeeld is legendariese wapens. produksie wysig die blad produksie toon alle beskikbare resepte. die kleur van 'n resepte naam aandui hoe naby die resep is om jou huidige dissipline vlak. die kleure is dieselfde as vir item gehalte. vorder van F oranje vir resepte naby jou huidige vlak te E geel. D groen. C blou. B wit. dan 'n grys vir resepte wat enige knutselen ervaring nie meer gee. Rooi resepte verskyn wanneer jy binne vyf vlakke van die volgende 25-vlak interval, op watter punt hulle outomaties ontsluit. Die getal na die naam resep dui aan hoeveel items jy kan handwerk met behulp van die resep, gebaseer op die inhoud van jou voorraad, bank, en versamelings. Discovery wysig Die blad ontdekking kan jy probeer om te meng en pas komponente na 'n nuwe resep te vind. Sleep en of dubbel-kliek items om hulle uit die mengsel te voeg (of verwyder). By die gebruik van die paneel ontdekking, jy net items wat al die volgende kriteria voldoen sien: Die item is in jou voorraad of jou bank / blad versamelings. Die item is deel van 'n onbekende resep. Items word uitgelig in rooi wanneer hulle is deel van 'n geldige resep wat 'n hoër knutselen vlak vereis om te ontdek. As jy voeg (of verwyder) items, kan jy ook sien hoeveel moontlike resepte bly. As daar geen, kan jy druk die reset knoppie om te begin van nuuts af. Sommige resepte bestanddele mag wees as jou huidige knutselen vlak. Dialoog wysig verhoor en fout Plasing van 'n knutselen materiaal in een van die beskikbare posisies op 'n knutselen stasie sal lei tot een van die volgende boodskappe: moontlike onbekende resepte Voeg meer versoenbaar bestanddele 0 moontlik onbekende resepte Probeer die verwydering van 'n paar bestanddele Sukses As jy 'n geldige kombinasie te vind items en voldoende hoeveelhede van elk, sal jy die volgende boodskap sien. Dit lyk soos iets Craft die item om die resep te red. Knutselen die genoteerde item openbaar sy naam en ontsluit sy resep. Notes wysig Onthou dat jy nie al die materiaal wat nodig is om 'n potensiële resep voltooi kan hê, of 'n paar van die bestanddele in 'n resep kan wees as jou huidige knutselen vlak te gebruik. Verskeie items kan dieselfde lys van bestanddele gebruik, hoewel elke resep afsonderlik moet geleer word. Byvoorbeeld, 'n groot groen Haft en Klein Groen Haft elke vereis twee Green Wood Planke. Spelers kan net ontdek die tweede resep na die leer van die eerste. 'N Kritiese sukses in knutselen sal 'n ervaring bonus gee, maar nie toe te voeg tot die waarde of statistieke van die item gemaak. Sodra jy al die moontlike kombinasies vir 'n materiaal ontdek het, sal dit materiaal nie meer vertoon in die ontdekking paneel. Tyd omheinde resepte wysig Sommige items het 'n tyd hek en die aantal kere wat 'n item kan gemaak word in 'n tydperk van die tyd te beperk. Dit is gewoonlik vir 'n hoë vlak knutselen materiale soos ectoplasma verfyning. Die doel van die tyd gating is om knutselen waardevolle maak vir spelers wat belê het in knutselen. Alle items het 'n beperking van een per (daagliks) dag, wat weer by 00:00 net soos ander daaglikse aktiwiteite. Hierdie items sluit in: Plekke wysig Crafting stasies en meester vakmanne saam gevind in al die stede en sekere gebiede vir alle behalwe Scribe knutselen dissiplines, wat net in Gilde sale gevind. Vaardigheid vlak wysig Elke dissipline het 'n maksimum vlak van 500, behalwe juwelier, sjef en skrywer, wat pet op 400. In die algemeen, elke 75 vlakke, is toegang verleen tot 'n nuwe vlak van resepte. Alhoewel jy resepte vroeë kan ontsluit vir 'n hoër vlak items, sal jy nie in staat is om handwerk die nodige komponente wees totdat jy 'n vergelykbare knutselen vlak te kry. Elke knutselen vlak verleen 'n persentasie van totale ondervinding nodig op grond van jou huidige knutselen vlak. Ondervinding per vlak prestasies en titels word ook toegeken vir die bereiking van sekere knutselen vaardigheidsvlakke. Knutselen ervaring wysig Crafting in 'n nie-facetten maksimum scoort dissipline verdien knutselen ervaring (CXP). Daarbenewens karakters verdien normale ervaring op dieselfde tyd. Nivellering n knutselen dissipline tot 500 is gelykstaande aan die verkryging van 10 vlakke, terwyl nivellering tot 400 winste ongeveer 7 vlakke. As gevolg van die versnelde ondervinding op te doen onder vlak 15, jy beter resultate kan as jy begin knutselen op lae vlakke. Om die eerste vlak van 'n dissipline te kry vereis 500 CXP. Elke daaropvolgende vlak vereis 'n bykomende 1 (afgerond): Hierdie formule pette op vlak 400 401-500 elke vereis 24.028 ervaring per vlak. Die totale CXP wat nodig is om te bereik vlak 400 in 'n dissipline is 2396677, en om te bereik vlak 500 is 4799477. Die CXP opgedoen toe knutselen 'n resep is gebaseer op die totale ervaring wat vereis word vir die volgende vlak, afgeskaal deur die tipe resep jy knutselen en hoe ver jou huidige vlak is bo die vereiste vlak vir die resep: waar N die jou knutselen vlak , nmin is die minimum vlak wat nodig is om die resep handwerk, en vermenigvuldiger en span afhang van die tipe item wat gemaak. As jy 'n span vlakke bo die resepte vlak, kry jy geen CXP vir it. Guild oorloë 2 Guildwars 2 logo Guildwars 2 is die opvolger van die Guildwars reeks deur ArenaNet. Die spel beskik oor 'n nuwe spel enjin asook veranderinge aan karakter ontwikkeling en die speler teenoor Player stelsel. Alle vrygestel inligting oor dit is hieronder saamgestel. As jy 'n spesifieke vraag in gedagte, maak seker die vrae eers. Inhoudsopgawe Algemene wysig Daar is geen maandelikse fooi te alle verbonde aan Guildwars 2. hoogte te bly van die tradisie van die Guildwars sakemodel. Mike OBrien het gesê dat uitbreidings en / of mini-uitbreidings is meer geneig as selfstandige veldtogte. maar 'n finale besluit is nog nie gemaak. Die wedstryd is op verskeie bedieners of wêrelde, maar spelers sal nie gebonde wees aan 'n wêreld / bediener. Hulle kan besoek ander bedieners te eniger tyd met behulp van gas af (Guest af nie beskikbaar by die bekendstelling, maar sal later bygevoeg word), maar sal nie in staat wees om deel te neem in PvP namens die bediener wat hulle besoek. Hulle kan permanent bedieners maklik verander word deur die betaling van 'n fooi van 1800 juwele, wat gekoop deur die kontant winkel, maar daar is 'n beperking van die verandering van bedieners een keer elke sewe dae. Guildwars 2 is ontwerp om uit te voer op 'n wye verskeidenheid van rekenaar spesifikasies, maar het 'n hoër vereistes as die oorspronklike Guildwars. Die oorspronklike Guildwars voort te ondersteun na die vrystelling van Guildwars 2. Dit sluit voortgesette vakansie gebeure en toernooie. 1 Oor die spel wysig redigeringsvelde Die beheer amp beweging stelsel gaan aansienlik verander. In die besonder, het die muis beweeg in die vorm is van die spel egter verwyder word, sal teiken sluit steeds funksioneer. Beheer van die geveg is meer aktief insluitend blokkeer vaardighede wat af gehou word, grond-teiken vir uitspel en aanvalle. en druk opsporing waarmee 'n speler om gebiedsgebaseerde skade van die bereik van die ander spelers te sluit. Guildwars 2 is 'n ware 3D-omgewing wat dit moontlik maak karakters om te spring oor hindernisse, asook swem en duik onder die water. Nuwe animasie kodering toelaat skei spore vir die boonste en onderste liggaam komponente, sodat die spelers om meer vaardighede te aktiveer terwyl hy loop of spring vir gladder bestry onderdompeling. Flight is 'n featured karakter vermoë in Guildwars 2 te wees nie. Spel enjin wysig Guildwars 2 gebruik van 'n swaar verander Guildwars spel enjin wat ondersteuning vir ware 3D omgewings, meer gedetailleerde omgewings en modelle, beter beligting en skadu, nuwe animasie en effek stelsels, plus nuwe klank en kinematica enjins en 'n meer buigsame bestry sluit en vaardigheid-beslissende stelsel. Gaile Gray het aangedui die spel ondersteun DirectX 10, maar is dit nie nodig om dit te speel. Guildwars 2 gebruik van die Havok fisika enjin Ragdoll animasie en vernietig omgewings, asook afsluiting uitdunning gelisensieer deur Umbra sagteware te verskaf om 3D voorwerp lewering optimaliseer. 2 Underwater eksplorasie wysig Dit is moontlik om te verken en veg onderwater in Guildwars 2. Ontwikkelaars sê dat die skep van die onderwater vastelande is een van die dinge wat die spel vertraag. Die teaser sleepwaens wys beeldmateriaal van 'n onderwater gebied en wesens swem onderwater. Ontwikkelaars het gesê dat die vermoë om onder water asemhaal deur 'n stuk toerusting 'n standaard stukkie sal outomaties aan spelers sodat hulle onmiddellik onderwater kan verken toegestaan ​​sal word. Speler teenoor omgewing wysig Guildwars 2 sal 'n storie wat vertrek vanaf 'n enkele monolitiese storielyn vertel. Dit sal eerder gebruik kleiner wedersyds uitsluitend storie boë sodat die speler meer van 'n sandbox omgewing te speel in. Hierdie storie boë sal gebaseer wees op óf 'n vraelys ingevul op karakter skepping of keuses wat gemaak is tydens die spel. Instanced en volgehoue ​​gebiede Die meeste van die PVE aspek van die spel is te sien in 25 aanhoudende gebiede, soortgelyk aan tradisionele MMOs, wat groter is as explorable gebiede van Guildwars is. Saam met hierdie, daar is 'n handjie vol kleiner instanced gebiede, soos die huis van speler karakters. Saam met hierdie, PVE beskik oor 'n persoonlike verhaal as 'n equivilent van Guildwars missies. sowel as funksie 8 kerkers (wat net kerkers in naam is, aangesien nie alle ondergronds soos Here Beetlestones boedel). 'N Dag / nag siklus, vinniger as real-time, en weer effekte is teenwoordig in die spel. Sommige gebeure en monster verskynings, en selfs 'n paar items en probeer resultate sal afhang van wat in die spel tyd. Guildwars 2 s verhaal speel af presies 250 jaar ná Guildwars aand. Tyria is drasties verander as gevolg van die styging van die oudste Dragons wat wakker geword het dwarsdeur die afgelope 200 jaar deur die skep van vloedgolwe, verbryselende berge, of draai die aarde as hulle het. Verskeie rasse, insluitende die Asura en Norn, is almal uit hul tuislande gedwing deur hierdie Elder Dragons. Anders as die ouderling Dragons ontwaking, ander groot gebeurtenisse gebeur as well. Die berg forel oorwin Ascalon (red Ebonhawke), maar voor sy dood koning Adelbern ontketen die Foefire van Ascalon City. draai al die mense binne sy bereik in onsterflike geeste wat alle lewende wesens sien as bedreigings wat moet uitgeskakel word. Dit het Kryta as die finale menslike koninkryk in Tyria, wat nou onder beleg deur Centaurs en verskeur deur politieke onrus. Lions Arch is oorstroom deur Zhaitans opkoms en uiteindelik herbou as 'n stad vir alle rasse, en het nou die enigste toeganklike portaal na die mis. Hoewel die Norn en Asura uit hul tuislande is gestoot, het hulle nuwe huise in die Shiverpeak berge en verkleur Coast (onderskeidelik) gevind, en floreer in hul nuwe land. Die berg forel het die vlam Legioen omvergewerp en aan die kaak gestel alle aanbidding van gode as hulle 'n nuwe stad gebou oor die ruïnes van Rin. 'N Nuwe aanleg ras het onlangs verskyn in die vorm van die Sylvari, gebore uit die Bleek boom wat deur Ventari en Ronan om is geneig tot hul dood. Cantha, verenig deur Keiser Usoku. is omskep in 'n isolasionistiese nasie wat alle nie-menslike rasse verban. Die Tengu. In reaksie hierop het gevlug noord na Kryta en geïsoleer hulself binne die Dominion van winde. Sedert Usoku, geen kontak as gemaak met Cantha en die enigste kennis dat dit nog bestaan ​​kom van sporadiese matrose wat op was op die verkleur Coast. Elona is ingeneem word deur Palawa Joko 60 jaar ná sononder die Orde van die Sunspears vernietig en die Elon is afgelei veroorsaak dat 'n hongersnood wat Kourna en Vabbi gedwing tot oorgawe. Die noordelike grense van Elona is onder konstante beleg deur Zhaitans magte, maar die Orde van Whispers steeds daarin slaag om te gaan na en van Elona. Guildwars 2 gebruik 'n gebeurtenis stelsel om gaste gesien in óf Guildwars of tradisionele MMOs vervang. Die meeste van hierdie gebeure gebeur met of sonder die teenwoordigheid van spelers, terwyl ander veroorsaak deur 'n gesprek met die sleutel NPCs. Of gebeure daarin geslaag of gedruip het, kuit hulle nuwe geleenthede van dieselfde ketting totdat albei kante van die ketting voldoen. Aktiewe gebeure asook voltooide gebeure beïnvloed die aanhoudende gebied geval is in. Belonings vir gebeure word op grond van deelname eerder as om uitsluitlik afhanklik van sukses. Sommige gebeure kan oorvleuel. Byvoorbeeld, kan 'n mens geleentheid wees om 'n karavaan te vergesel na 'n nabygeleë garnisoen, maar wanneer die spelers kom by 'n besetting mag wees onder aanval. Die twee gebeurtenisse kan niks te doen het met mekaar nie, maar om die belonings ontvang vir die begeleiding van die karavaan, moet spelers die garnisoen te red, wat lei tot jy doen twee byeenkomste in 'n keer. Speler teenoor speler wysig Daar is twee tipes van PvP beskikbaar in Gilde 2 oorloë. Wêreld PvP en gestruktureerde PvP beide formate plaasvind binne die mis. Wêreld PvP kan jy karakters van enige vlak te speel, met behulp van die vaardighede wat jy in jou besit op daardie spesifieke tyd. Hierdie vlak verskil aangespreek deur kunsmatig verhoog die vlak en statistieke van al die spelers tot 80, 'n oorbrugging punt tussen PVE en gestruktureerde PvP voorsien. Die wêreld oorloë is op 'n veel groter skaal as die oorspronklike Guildwars PvP met 'n groot stryd wat plaasvind oor 'n lang tydperk met mense wat kom en gaan. Die wêreld vs wêreld sukkel put 3 bedieners teen mekaar in 4 kaart gebiede, wat tot 2000 deelnemers vir enige matchup die stryd is vergelyk met 'n RTS en sal 'n aantal verskillende doelwitte wat so kan ontmoet as wat wag torings of verdedig verstik punte of by 'n groter stryd om 'n kasteel te neem. Oorwinning in die Eerste Wêreldoorlog PvP verleen voordele om jou wêreld. Dit sluit in effense stygings karakter statistieke, en ander bonusse. Gestruktureerde PvP is soortgelyk aan Guildwars 1s GvG. Dit laat jou toe om die spel te voer teen 'n maksimum vlak met al die vaardighede, rasse, items en klasse outomaties ontsluit. Jy sal 'n hupstoot kry om vlak 80 en sal dra PvP wapens wat geskik is vir jou beroep. Jy kan die wapens en wapens tot alles wat jy pas verander. Guildwars 1 karakters wysig karakters uit Guildwars sal nie migreer om te speel in Gilde 2 oorloë. In plaas daarvan, die vul van die Hall of monumente kan spelers van beide games 'n paar kosmetiese-net bonusse in Guildwars 2 kry. Dit sal egter spelers nie in staat wees om die presiese items of titels hulle in Guildwars verkry migreer. met die uitsondering van God Stap Onder gewone sterflinge. Finale besonderhede oor belonings is nou beskikbaar deur middel van die Hall of monumente Beloning Sakrekenaar soos genoem op die ArenaNet blog. Ander kenmerke wysig rasse en beroepe Guildwars 2 stel verskeie nuwe speelbaar rasse. Die vyf speelbaar rasse is: Anders as die estetiese en leersaamhede, die enigste verskil tussen rasse is rasse vaardighede. Elke ras het sy eie unieke keuses te maak ten karakter skepping wat 'n agtergrond storie vir daardie karakter bied. Hierdie veranderinge beïnvloed die storie die karakter ervarings. Saam met die vyf wedstryde, is daar agt beroepe: Verskillende beroepe het toegang tot verskillende wapens. vaardighede (uitgesluit ras-spesifieke vaardighede), en eienskappe. Armor is afgeskaal tussen beroep tipes geleerde (Elementalist, Mesmer, en nekromanser) beroepe sal lig wapens avonturier (ingenieur, Ranger, en dief) gebruik beroepe sal medium wapens te gebruik, en soldaat (Guardian en Warrior) beroepe sal swaar wapens gebruik. In teenstelling met tradisionele MMORPGs, is daar geen toegewyde geneesheer beroep plaas, kan 'n beroep 'n rol te vervul, afhangende van hul wapen vaardighede. Net so, is beroepe nie gebind deur ras. Die vlak cap in Guildwars 2 is 80. Daar is 'n plato van krag, waar elke vlak nie meer dra soveel om die krag van die karakter. 3 Hoër vlak karakters sal hul krag het afgeskaal in gebiede wat ontwerp is vir 'n laer vlak spelers, die probleem van die oorweldigende die omgewing toe hy by vriende op hul begin karakters te vermy. Notes wysig Ou GW2 logo voor vrystelling van die amptelike sleepwa. Om jou te help bind die gebeure van Guildwars met Guildwars 2. ArenaNet aangekondig planne om drie boeke vry: Spoke van Ascalon. Rand van die noodlot. en See van die smarte. Guildwars Beyond se storie fokus ook op die koppeling van die verhaal van die twee wedstryde. Jeremy Soule sal die musiek vir Guildwars 2 komponeer. Demonstrasies en beta wysig Die eerste demo is te sien by Gamescom 2010 in Keulen, Duitsland en die daaropvolgende demos is te sien in die latere konvensies ArenaNet was teenwoordig by. Verskeie demonstrasies het Human, Norn, en die berg forel voorgereg gebiede, Blazeridge Steppe featured. en Sparkfly Fen. en 'n hoë vlak Asura inhoud. Geslote beta toets begin in Desember 2011, 4 met 'n pers beta in Februarie 2012. 5 Guildwars 2 Beta Dienste is op 22 Februarie 2012. aangekondig Hierdie spesiale geslote beta gebeure is oop vir net genooi spelers. Teken ups is tans gesluit. Die eerste uitnodigings om deel te neem is uitgestuur. Die eerste beta Weekend geleentheid was gehou op 27 April 2012 om twaalfuur PDT (GMT-7) en geëindig op Sondag, April 29, 2012 op 23:59 PDT (GMT-7). 6 Die tweede beta Weekend geleentheid was gehou vanaf 8 Junie, 2012 op die middag PDT (GMT-7) tot Sondag 10 Junie, 2012 by 23:59 PDT (GMT-7). Die laaste Beta Weekend geleentheid was gehou vanaf 20 Julie 2012 op die middag PDT (GMT-7) tot Sondag 22 Julie, 2012 by 23:59 PDT (GMT-7). Vrystelling wysig Anet vrygestel die spel op 28 Augustus, 2012. 7 Anet begin met die aanbied drie pre-aankoop uitgawes van die spel begin op 10 April 2012: Digitale weergawe, Digitale Deluxe Edition, en Collectors Edition. Enigiemand wat vooraf-gekoop die spel was 'n 3 dag Head, begin 25 Augustus 2012 by 12:00 PDT (GMT-7). Uitgawes beskikbaar via pre-aankoop wysig Dit bevorder post is 'n advertensie gegenereer met our32. reddit, 5,00 0,32 rsaquo,. . , 32ads subreddit. . ,,,. ,. 32 / subreddits /


No comments:

Post a Comment